Poa Hage samarbeider med Posten og Post Nord for å sikre at bestillingane dine blir levert trygt og effektivt til ditt nærmaste hentested. Dette gjør det enkelt for deg å hente pakken din på eit tidspunkt som passar deg best.
Leveringstida varierer avhengig av kor i landet du bur, men vårt mål er å få bestillinga di fram til deg innan 3-5 virkedagar etter at ordren er bekrefta. Du vil motta ein e-post med sporingsnummer slik at du kan følge med på reisa til pakken din.
Ja, når bestillinga di er sendt fra vårt lager, vil du motta ein e-post med sporingsnummer. Med dette nummeret kan du enkelt spore leveringsstatusen til pakken din via Posten sin nettside.
Fraktkostnaden blir berekna basert på størrelsen og vekta på pakken din, samt leveringsadressa. Den eksakte fraktkostnaden vil bli vist ved utsjekking før du bekreftar bestillinga.
Om pakken din ikkje blir henta innan fristen satt av Posten, vil den bli returnert til oss. Kontakt vår kundeservice for å ordne ny levering. Vær oppmerksom på at du kan bli belasta for kostnader knytt til retur og ny utsending av pakken.
Dersom du oppdagar at pakken din er skadd ved henting, bør du rapportere dette til hentestedet og kontakte vår kundeservice umiddelbart. Vi vil gjere vårt beste for å løse saken og om nødvendig sende deg ein ny vare.
Om bestillinga di ikkje allereie er sendt, kan det vere mogleg å endre leveringsadressa. Ta kontakt med vår kundeservice så snart som mogleg for å sjå om endring er mogleg. Om bestillinga allereie er sendt, er det dessverre ikkje mogleg å endre adressa.
Ofte stilde sørsmål om levering
Her finn du dei vanlegaste spørsmåla om levering.
Poa Hage samarbeider med Posten og Post Nord for å sikre at bestillingane dine blir levert trygt og effektivt til ditt nærmaste hentested. Dette gjør det enkelt for deg å hente pakken din på eit tidspunkt som passar deg best.
Leveringstida varierer avhengig av kor i landet du bur, men vårt mål er å få bestillinga di fram til deg innan 3-5 virkedagar etter at ordren er bekrefta. Du vil motta ein e-post med sporingsnummer slik at du kan følge med på reisa til pakken din.
Ja, når bestillinga di er sendt fra vårt lager, vil du motta ein e-post med sporingsnummer. Med dette nummeret kan du enkelt spore leveringsstatusen til pakken din via Posten sin nettside.
Fraktkostnaden blir berekna basert på størrelsen og vekta på pakken din, samt leveringsadressa. Den eksakte fraktkostnaden vil bli vist ved utsjekking før du bekreftar bestillinga.
Om pakken din ikkje blir henta innan fristen satt av Posten, vil den bli returnert til oss. Kontakt vår kundeservice for å ordne ny levering. Vær oppmerksom på at du kan bli belasta for kostnader knytt til retur og ny utsending av pakken.
Dersom du oppdagar at pakken din er skadd ved henting, bør du rapportere dette til hentestedet og kontakte vår kundeservice umiddelbart. Vi vil gjere vårt beste for å løse saken og om nødvendig sende deg ein ny vare.
Om bestillinga di ikkje allereie er sendt, kan det vere mogleg å endre leveringsadressa. Ta kontakt med vår kundeservice så snart som mogleg for å sjå om endring er mogleg. Om bestillinga allereie er sendt, er det dessverre ikkje mogleg å endre adressa.
Å leggje inn ein bestilling hos Poa Hage er enkelt. Finn produktet du ønsker, vel antall, og klikk på "Legg i handlekurven". Når du er klar til å fullføre kjøpet, gå til handlekurven og følg stega for utsjekking. Du vil trenge å oppgi kontaktinformasjon og velje ei betalingsmetode.
Ja, i visse tilfelle kan bestillinga di endrast. Dersom bestillinga ikkje allereie er sendt frå lageret vårt, ta kontakt med kundeservice så raskt som mogleg for å sjå om endringar kan gjerast.
Etter at bestillinga di er lagt inn, vil du motta ein ordrebekreftelse på e-post. Denne e-posten vil innehalde detaljar om bestillinga di samt ein lenke for ordresporing. Når bestillinga di er sendt, vil du òg motta ein forsendelsesbekreftelse.
Ja, du kan avbestille bestillinga di dersom ho ikkje allereie er sendt. Kontakt vår kundeservice så snart som mogleg for å avbestille. Om bestillinga di allereie er sendt, kan du returnere varen når du mottar henne for ein full refusjon.
Dersom du oppdagar at du har oppgitt feil leveringsadresse, kontakt vår kundeservice umiddelbart. Me vil gjere vårt beste for å endre adressa før bestillinga di blir sendt.
Når bestillinga di er sendt, vil du motta ein e-post med sporingsinformasjon. Du kan òg finne sporingsinformasjonen ved å logge inn på "Min side" på vår nettside.
Dersom du ikkje har mottatt ordrebekreftelsen innan ein time etter at bestillinga er lagt inn, sjekk først søppelposten din. Om du framleis ikkje finn den, kontakt vår kundeservice for å verifisere at bestillinga di har gått gjennom og at vi har riktig e-postadresse registrert.
Ofte stilde sørsmål om bestilling
Her finn du dei vanlegaste spørsmåla om bestilling.
Hos Poa Hage kan du betale med alle dei største betalingskorta, inkludert Visa, MasterCard, og American Express. Vi siktar etter å gjere betalingsprosessen så smidig og trygg som mogleg for våre kundar.
Ja, det er heilt trygt å gjennomføre betalingar på vår nettside. brukar me avansert SSL-kryptering for å beskytte dine personlege og finansielle opplysningar under heile betalingsprosessen.
For tida tilbyr vi ikkje faktura eller delbetaling som betalingsalternativ. Vi jobbar kontinuerleg med å utvide våre betalingsløysingar og håpar å kunne tilby fleire alternativ i framtida.
Når betalinga di er godkjent, vil du motta ein ordrebekreftelse på e-post. Denne vil innehalde detaljar om kjøpet ditt samt informasjon om forventa leveringstid.
Om betalinga di blir avvist, sjekk først at du har oppgitt korrekt betalingsinformasjon og at kortet ditt har tilstrekkeleg dekning. Om problemet vedvarer, anbefalar vi at du tar kontakt med banken din eller kortutgjevaren for meir informasjon. Du er òg velkomen til å kontakte vår kundeservice for hjelp.
Nei, Poa Hage legg ikkje til nokre ekstra avgifter for betaling med kredittkort. Den totale kostnaden for bestillinga di vil bli tydeleg vist ved utsjekking.
Ja, om du ønskjer å returnere eit produkt, følg vår returpolicy for å få refundert kjøpet. Etter at vi har mottatt og behandla returen din, vil vi refundere beløpet til det opprinnelege betalingskortet ditt.
Ofte stilde sørsmål om betaling
Her finn du dei vanlegaste spørsmåla om betaling.
Om du mottar eit produkt som ikkje svarer til forventningane eller har ein mangel, ta kontakt med vår kundeservice så snart som mogleg. Me vil be deg om å gje ein detaljert beskrivelse av problemet, samt sende bilder om nødvendig. Dette vil hjelpe oss i å vurdere saken din raskt og effektivt.
I samsvar med norsk forbrukarkjøpslov, har du 2 år på deg frå kjøpsdatoen for å melde ifrå om ein reklamasjon. For produkt med begrensa levetid, er reklamasjonsretten tilpassa forventa levetid på produktet.
Etter at me har mottatt din reklamasjon, går me gjennom saka di og kome tilbake til deg med ei løysing så raskt som mogleg. Dette kan innebere reparasjon, ombytting, prisavslag eller i visse tilfelle full refusjon.
Nei, dersom reklamasjonen er berettiga, vil Poa Hage dekke alle kostnader relatert til retur av det mangelfulle produktet og utsending av erstatningsvare eller reparasjon.
Når du kontaktar oss for å reklamere, vennlegst oppgi ordrenummeret ditt, kjøpsdato, ein beskrivelse av problemet, og helst bilder som dokumenterer mangelen. Dette vil hjelpe oss i å behandle reklamasjonen din meir effektivt.
Ja, du har same rett til å reklamere på produkt kjøpt på salg som på produkt kjøpt til full pris. Kvalitetskravet og forventninga om at varen skal vere fri for manglar gjeld uavhengig av pris.
Om du ikkje er nøgd med den føreslåtte løysinga på din reklamasjon, oppfordrar vi deg til å ta kontakt med oss igjen for ein vidare dialog. Vi er her for å hjelpe deg og vil gjere vårt beste for å finne ein tilfredsstillande løysing.
Ofte stilde sørsmål om reklamasjon
Her finn du dei vanlegaste spørsmåla om reklamasjon.
Kundeservice
Vel ein kategori nedanfor for å utforske informasjon, ofte stilte spørsmål (FAQ) og tilhøyrande svar. Om du ikkje finn det du søkjer, er vår kundeservice berre eit telefonnummer eller ein e-post unna.